ممبر فیک تلگرام

ممبر فیک

ممبر ایرانی

ممبر واقعی

ممبر فیک تلگرام

فالوور اینستاگرام

فالوور ایرانی اینستاگرام

فالوور فیک اینستاگرام

لایک تلگرام

ممبر واقعی

لایک مسابقه و چالش

سین پست تلگرام

اینفلوئنسر | ممبر ایرانی | ممبر فیک گروه | فالوور ایرانی اینستاگرام | لایک و بازدید | بست ممبر
  • فالوور ایرانی اینستاگرام
  • ممبر ایرانی تلگرام
  • لایک تلگرام
  • ممبر گروه
فالوور ایرانی اینستاگرام | ممبر ایرانی تلگرام | ممبر فیک تلگرام | لایک تلگرام | ممبر گروه | شماره تماس : 09362292751
اینفلوئنسر
بست ممبر

استفاده از اینفلوئنسرها برای تبلیغ و بازاریابی

Posted On آبان ۲۱, ۱۳۹۶ at ۱۰:۳۷ ب.ظ by / ۱ Comment

استفاده از اینفلوئنسر برای تبلیغ و بازاریابی

این روزها که حجم تبلیغات آنقدر بالاست که کسی به آنها بهایی نمیدهد.

و اغلب مردم تمایلی به دیدن و درواقع بمباران شدن توسط تبلیغات گوناگون نیستند .

در واقع در دنیای رقابتی امروز شما باید برای تبلیغ برند و کسب و کارتان و بازاریابی درست از شیوه هایی استفاده کنید

که برای مخاطبان جذاب و قابل باور باشد.

با رشد چشمگیر اینترنت و افزایش روزافزون کاربران شبکه های اجتماعی میتوان گفت که فضای بازاریابی بسیار متنوع و گسترده تر شده است.

شما میتوانید با رعایت نکاتی ساده و خلاقیت و با بهره بردن از دنیای اینترنت به راحتی کالا و برند خود را به مخاطبان بشناسانید و آنان را ترغیب به خرید کنید.

اینفلئونسر مارکتینگ پدیده ی اینروزهای دنیای بازاریابی و اینترنت است که طرفداران زیادی پیدا کرده است .

اینفلوئنسر در واقع به کسی گفته میشود که فعالیت گسترده ای در فضای اینترنت ، شبکه های اجتماعی ،وبسایت یا وبلاگ ها دارد .

کسی که دنبال کننده های زیادی دارد

و در شبکه های اجتماعی دارای فالوورهای بسیاریست .

این افراد میتوانند در زمینه ای خاص متخصص یا صاحب نظر باشند

و یا صرفا نزد مردم از محبوبیت بالایی برخوردار باشند.

 

اینفلوئنسر

 

 

 

اینفلوئنسرها معمولا با قرار دادن محتوای جذاب در افزایش دنبال کننده های خود تلاش میکنند .

اما افراد به خواست خود و به دلیل اینکه صفحه ی اینفلوئنسرها برایشان جذاب است آنها را دنبال میکنند.

معمولا تبلیغاتی که از سوی اینفلوئنسرها انجام میشود با بازدهی خوبی همراه است

و مخاطبان آنها غالبا به استفاده از برند تبلیغ شده توسط اینفلوئنسر ترغیب و کنجکاو میشوند

اما چه چیز باعث میشود که تبلیغات از طریق اینفلوئنسرها تا این حد تاثیرگذار باشد؟

ولی شرکتها و افراد گاه با صرف هزینه های هنگفت نتوانند به چنین بازدهی برسند؟

علت واضح است : بازاریابی دهان به دهان !

در واقع اتفاقی که رخ میدهد این است که افراد وقتی فرد محبوب و مورد اعتماد خود را در حال استفاده از یک کالای خاص میبینند

که از این کالا بسیار راضی است ترغیب میشوند که آن کالا را امتحان کنند

اما وقتی این تبلیغ از سوی خود شرکت انجام شود آنها نمیتوانند کیفیت و مناسب بودن آن محصول را کاملا باور کنند

نکته ی مهم این است که در این میان فرد سوم این تبلیغ را انجام میدهد

فردی که مورد اعتماد است و مستقیما توسط شرکت تبلیغ انجام نمیشود که برای مخاطب خسته کننده و غیر قابل اعتماد باشد.

اما شما باید در حین انتخاب اینفلوئنسر دقت کنید که فعالیتهای اینفلوئنسر با زمینه ی کاری شما مرتبط باشد تا پیام شما دقیقا به بازار هدفتان برسد .

اما اگر کسب و کارتان در زمینه ای نو و ناشناخته است  یا در شاخه ی کاری شما صاحب نظری وجود ندارد

میتوانید با حمایت از فعالیتهای هنرمندان و افراد مشهور کسب و کارتان را به مخاطبان بشناسانید.

در پایان اگر شما هم به دنبال بازاریابی و تبلیغ برای کسب و کار خود هستید بهتر است

در دنیایی که اکثر افراد به واسطه ی گوشی های هوشمند  اکثر اوقات خود را در دنیای اینترنت سیر میکنند این تبلیغات را انجام دهید.

 

 

 

 

 

 

 

کلمات کلیدی :

اینفلوئنسر ، بازاریابی اینترنتی ، اینفلوئنسر مارکتینگ ، تبلیغات ، بازاریابی دهان به دهان

ممبر تلگرام ، ممبر ارزان ، ممبر فیک ، ممبر ایرانی ، افزایش فالوور ، راههای افزایش فالوور

کانال تلگرام ، گروههای تلگرام ، روشهای افزایش فالوور ، افزایش لایک و بازدید ، ممبر ایرانی

فالوورهای اینستاگرام ، ممبر کاملا ایرانی ، فروش ممبر تلگرام ، خرید ممبر ایرانی ،ممبر کانال

 

 

One thought on “استفاده از اینفلوئنسرها برای تبلیغ و بازاریابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تا 50 درصد تخفیف در کانال تلگرام
عضویت در کانال بست ممبر